Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2010

πάμε για μερικά στρέμματα γης λιγότερα;

Άντε ρε αδέρφια ας ετοιμαστούμε να ζήσουμε σε μια Πατρίδα με «μερικά στρέμματα γης λιγότερα…».
Λέτε να υπάρχει ... και πιο κάτω απο εδώ που φτάσαμε;
Για να κατανοήσετε τα χάλια μας τα μαύρα.
Είναι σαν να έχω ένα σπίτι με μια μεγάλη αυλή και να θέλει ο γείτονας να παρκάρει το αυτοκινητό του στην αυλή μου, να κάνει "γεώτρηση" στη δική μου αυλή ή να βγαίνει το παιδί του να παίζει στη δική μου αυλή. Επειδή όμως εγώ δεν τα δέχομαι αυτά, αντί να πάω να καταγγείλω το γείτονα μου, να πηγαίνω στο δικαστήριο για να μας κανονίσει το δικαστήριο  "κώδικα συμπεριφοράς " δηλ. πως να φέρομαι εγώ στο γείτονα και ο γείτονας σε εμένα.


Το ζειμπέκικο της Ευδοκίας
έγινε τσιφτετέλι τούρκικο νιναναι γιαβρούμ νιναναινα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου