Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Σάββατο, 17 Ιουλίου 2010

Το "αυτιστικοί" δεν αρκεί στον κο ΥΕΘΑ...

Ομιλία Ε.Βενιζέλου στη βουλή 14/07/2010

"Επίσης, οι παραιτούμενοι δεν είναι οι προερχόμενοι από τις παραγωγικές σχολές, που στελεχώνουν τα ηγετικά κλιμάκια των ενόπλων δυνάμεων. Είναι κυρίως στελέχη που δεν έχουν καμμία προοπτική. Δηλαδή, το υπηρεσιακό καθεστώς τους δεν τους δελεάζει να παραμείνουν. Δεν έχουν λόγο να παραμείνουν. Δεν προσδοκούν τίποτα ούτε υπηρεσιακά ούτε ηθικά ούτε συνταξιοδοτικά."΄
 
Κύριε Υπουργέ μου, επειδή προέρχομαι απο παραγωγική σχολή αλλά παραιτήθηκα να σε ενημερώσω ότι πράγματι " ήμουν στέλεχος που δεν είχα καμμία προοπτική. Δηλαδή, το υπηρεσιακό καθεστώς δεν με δελέασε να παραμείνω. Δεν είχα λόγο να παραμείνω. Δεν προσδοκούσα τίποτα ούτε υπηρεσιακά ούτε ηθικά ούτε συνταξιοδοτικά."
Αλά ξέρεις γιατί κύριε Υπουργέ μου, γιατί δεν ήμουν οργανωμένος σε καμιά κλαδική. Τόσα χρόνια κοιτούσα πως να είμαι καλός ουλαμαγός, διοικητής ίλης, διοικητής επιλαρχίας κλπ. και δεν έτρεχα ούτε να οργανώνω ελικοδρόμια να προσγειωθεί προεκλογικά το ελικόπτερο του Βαρβιτσιώτη,αλλά ούτε πήγα και σε συγκέντρωση του Άκη όταν κάποιος "φίλος" με κάλεσε. Όσο για τα επαγγελματικά μου προσόντα, μπορείς να πας να βρεις όλες τις εκθέσεις ικανότητας μου απο το 1982 μέχρι το 2005 και να δεις αν έχω δίκιο εγώ ή εσύ. 
 
ΚΜ
-----------------------------
KΠ είπε...
Κ. Υπουργέ, ή ξέρεις και μας λες ψέματα, ή δεν ξέρεις και πρέπει να σε αλλάξει ο Πρωθυπουργός. Όλοι ξέρουμε ότι παραιτήθηκαν ικανότατοι και με μεγάλες προοπτικές Ταξίαρχοι, Συνταγματάρχες και Αντισυνταγματάρχες. Αξιωματικοί που κανένας δεν πίστευε, από εμάς που τους γνωρίζαμε προσωπικά, ότι υπήρχε ποτέ πιθανότητα να παραιτηθούν. Και δυστυχώς η παραίτησή τους ήταν προσωπική σου επιτυχία και το παραδέχομαι εγώ που κάποτε πίστεψα στις ικανότητες και στην προσωπικότητά σου.
------------------------------------
ΓΖ είπε...
Τι συζητάμε ρε παιδιά? Αυτά που λέει, μόνο αυτός τα λέει (ο υπουργός) και το θέμα είναι ότι ούτε ο ίδιος τα πιστεύει!!! Είναι περιττό να αναφέρουμε ονόματα συναδέλφων γιατί δεν σημαίνουν κάτι για τους πολλούς εκτός στρατού. Όσο για τους συναδέλφους... όλοι γνωρίζουν πόσοι και πόσο άξιοι Αξκοί παραιτήθηκαν και πόσο πραγματικά έχασε η υπηρεσία και η πατρίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου