Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2010

Επείγον! Κάτι πρέπει να γίνει στο Λιμάνι.

Σας έγραψα ότι τελικά όλα τα στραβά που υπάρχουν στο λιμάνι τυχαίνουν σε μένα. Ίσως γιατί εγώ δεν είμαι κλεισμένος σε ενα γραφείο , αλλά γυρίζω παντού (όσο μου το επιτρέπει η υγεία μου).
Σήμερα Δευτέρα το πρωί στο λιμάνι η συνηθισμένη βόλτα.
Λόγω προσωπικών δεδομένων και αξιοπρέπειας δεν θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες.
Ένας αξιοπρεπέστατος ηλικιωμένος κύριος ήταν κοντά μου.
Κάποια στιγμή, μου λέει "σε παρακαλώ δεν αισθάνομαι καλά, μπορείς να μου φέρεις λίγο νερό;"
Για να μην τα πολυλογώ ο ηλικιωμένος είχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, ευτυχως ήταν οργανωμένος είχε το χάπι του μαζί , αλλά δεν είχε νερό.
Τέλος πάντων, δεν υπήρξε πρόβλημα.
Θα σταθώ σε δύο θέματα.
1. Στο χώρο αναμονής επιβατών (ο οποίος ναι μεν πρόσφατα έγινε πολύ καλύτερος άπ' ότι ήταν στο παρελθόν, αλλά παραμένει τριτοκοσμικός) 
2. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες με τόσο κόσμο και τόση ζέστη, περιμένετε να πεθάνει πρώτα άνθρωπος στο λιμάνι και μετά να κάνετε κάτι σαν σταθμό α' βοηθειών να το πώ, σαν μικρό ιατρείο για τη βασική παροχή πρώτων βοηθειών να το πώ, δεν ξέρω και ίσως μπλέξω στα γραφειοκρατικά.
Αλλά "μπαλώστε" ένα τολ , βάλτε και ένα aircondition, ενα ψυγείο, μια εξεταστική κλίνικη και πέντε δεκα φάρμακα πρώτης ανάγκης.
Δόξα τω Θεώ υπάρχουν αρκετοί γιατροί στο δημ. συμβούλιο, όπου υπάρχει και ο πρόεδρος του ΟΛΡ, ας "συσκεφθούν" και ας αποφασίσουν να κάνουν κάτι πριν πάθουμε ζημιά.  
Κυριάκος Μαιόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου