Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Κυριακή, 18 Ιουλίου 2010

Μια πρόταση

Τη Κυριακή το απόγευμα βγήκα μια βόλτα στη παραλία.
Φίλος μου, που διαβάζει και τις αναρτήσεις στο blog με βρήκε και μου είπε :
- Πρέπει να πάς μια βόλτα στο λιμάνι του Λαυρίου να δεις, η Γλυφάδα δεν είναι τίποτα μπροστά του! Όμορφοι και καθαροί χώροι, ωραία μαγαζιά και όχι σαν το δικό μας το (άλλη λέξη χρησιμοποίησε, αλλά εγώ γράφω) λιμάνι.
Και πράγματι δεν είχε άδικο.
Συνέχισα τη βόλτα μου και πιο κάτω , κατά τύχη άλλος φίλος μου και αναγνώστης.
- Βγήκες να φωτογραφίσεις πάλι;
- Είπα να μην ξανασχοληθώ με το λιμάνι, του απάντησα.
Και συνέχισα τη βόλτα. Αλλά τελικά δεν κρατήθηκα, λες και όλα τα στραβά πέφτουν πάνω μου.
Φαντάζομαι τις καλές προθέσεις του νέου Δ.Σ και μάλιστα Κυριακή απόγευμα ήταν μέσα (αυτό μου θύμισε στρατό), αλλά το θέμα αν θα μπει το γκολ και αν κάτι καλύτερο γίνει και μάλιστα σύντομα.
ΚΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου