Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2010

Τελικά τι είναι ο Δρ. Γ. Μικρούδης;

Ξεκίνησα να διαβάσω την ''κυκλοφοριακή θεώρηση λιμένα Ραφήνας"
Πριν ξεκινήσω το διάβασμα ήταν φυσικό να δώ ποιοί είναι αυτοί οι οποίοι συνέταξαν την μελέτη με το αζημίωτο.
Κάπου μπερδεύτηκα
Είδα οτι με αυτή τη μελέτη ασχολήθηκαν και προφανώς πληρώθηκαν 3 συγκοινωνιολόγοι, μεταξύ των οποίων και ο Γεώργιος Μικρούδης που αναφέρεται στην ομάδα μελέτης με την ιδιότητα του Δρ. Πολ. Μηχ/κού, Συγκοινωνιολόγου - Περιβαλλοντολόγου.
Θα ήθελα να ρωτήσω τους αρμοδίους που έλεγξαν τη μελέτη, αν  ο Γεώργιος Μικρούδης της μελέτης του Ο.Λ.Ρ, είναι ο ίδιος με τον Δρ. Γεώργιο Μικρούδη, Πολιτικό Μηχανικό, Περιβαλλοντολόγο, Ph.D., M.Sc (που όμως εδώ δεν είναι συγκοινωνιολόγος αλλά μόνο Περιβαλλοντολόγος) και ανήκει πάλι στην Ρογκάν & Συνεργάτες Α.Ε. και τον ανακαλύψαμε εδώ
Θερμή παράκληση αν κάπου κάνω λάθος να με ενημερώσετε για να είμαι σίγουρος ότι διαβάζω κυκλοφοριακή μελέτη που συντάχθηκε απο συγκοινωνιολόγους ή απο περιβαλλοντολόγους;
Επίσης μπορεί να είναι νόμιμο, αλλά είναι δυνατόν να υπογράφει την μελέτη ο κ. Γ. Μικρούδης και σαν συντάξας (με την κ. Δρ. Ι. Σπυροπούλου) και σαν Ελέγξας τη μελέτη;
Με εκτίμηση
Κυριάκος Μαιόπουλος
ΥΓ
1.Για μένα αποτελεί δείγμα αξιοπιστίας η ιδιότητα ενός μέλους που συμμετείχε σε μια μελέτη ακόμη και αν σε αυτή τη μελέτη συμμετέχουν άλλα 100 άτομα.
2. Η μελέτη ανατέθηκε στον μελετητή 1η Σεπτεμβρίου 2009 και ο κ. Ν. Δημητρόπουλος δεν ήταν Διευθύνων Σύμβουλος.
3. Για το ένα απο τα τρία γραφεία (ΡΟΓΚΑΝ) που ανέλαβαν τη μελέτη θα διαβάσετε καλά λόγια εδώ
4. Για την "ειδικότητα" των μελετών που συντάσσει η  HPC- PASECO Μ.ΕΠΕ που συμμετείχε σε κυκλοφοριακή μελέτη θα διαβάσετε και εδώ




5 σχόλια:

  1. Προς ΚΜ. Αρχικά σου είχα γράψει να μεταφέρεις, πείσεις, πιέσεις (ότι θες) προς τον Δημητρόπουλο να βγάλει τη μελέτη στο site του Οργανισμού για να τη διαβάζουμε όλοι ή όσοι ενδιαφέρονται. Εγώ είμαι Ηλεκτρονικός Μηχανικός ΕΜΠ και αυτό που γνωρίζω γιατί μετέχω σε διάφορες μελέτες είναι ότι : μία κάθετη τεχνική μελέτη όπως αυτή της κυκλοφοριακής θεώρησης άσχετα αν είναι του λιμένα ή μιας πόλης, εκτός από τους εξειδικευμένους επιστήμονες που εξετάζουν αυτό καθαυτό το θέμα, υπάρχει και μία ομάδα από άλλους επιστήμονες που εξετάζουν τις λεγόμενες "συνέπειες και επιδράσεις". Οι συνέπειες και επιδράσεις είναι ένα άλλο σύνολο παραγόντων, μετρήσεων ή καταστάσεων που εμφανίζονται λόγω του υπό μελέτη θέματος. Για παράδειγμα, θα περίμενα στην ομάδα (που δε τη ξέρω) να υπάρχει ένας επιστήμονας Φυσικός Περιβάλλοντος που να μετράει την ηχητική επιβάρυνση που θεωρώ ότι είναι μία συνέπεια της κυκλοφοριακής κατάστασης και εκτίμησης. Ενδεχομένως ο Περιβαλλοντολόγος να κάνει μετρήσεις ή εκτιμήσει ή προτάσεις για την ατμοσφαιρική επιβάρυνση για τα καυσαέρια. Θα μπορούσε ενδεχομένως να συμμετέχει και ένας Μηχανικός Ασφάλειας για τους όρους, τις προϋποθέσεις και το αποτέλεσμα της ασφάλειας κίνησης των οχημάτων στο χώρο του λιμένα. Με άλλα λόγια σε μία καλή μελέτη εκτός των εξειδικευμένων επιστημόνων- μελετητών πρέπει να υπάρχουν και άλλες ειδικότητες. Για μένα άλλο είναι το θέμα ΚΜ. Το περιεχόμενο της μελέτης. Αν είναι σοβαρό και πλήρως τεκμηριωμένο. Και βέβαια αν έχει αξιολογηθεί. Ξέρεις αν μία μελέτη είναι "μούφα, για τα μπάζα" στην αξιολόγησή της, ξεσκεπάζεται όλη η διαδικασία: ποιος έγραψε τη διακήρυξη, πως πήραν οι ανάδοχοι τη δουλειά, πως η επιτροπή τους αξιολόγησε, πόσο πληρωθήκανε για τη "μούφα" και πάει λέγοντας.
    Ευχαριστώ. Hmitheos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεί να μην είμαι ειδικός αλλά και εγώ έχω συμμετάσχει ως μέλος επιτροπής σε σύνταξη μελετών για κάποια στρατιωτικά θέματα και συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα έχεις γράψει που αφορούν "συνέπειες και επιδράσεις". Θα σου στείλω τη μελέτη και θα καταλάβεις.
    Ουδεμία αναφορά για κάθε είδους ρυπάνσεις και οχλήσεις, άναφορές αυστηρά και μόνο για την κυκλοφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά τα blog εχουν την αξία τους.
    Κάποιοι βαρεμένοι ασχολούνται επι παντός επιστητού,αραδιάζουν εξυπνάδες και αυτοικανοποιούνται.Α ρε Μπατάλης που σας χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Βαρεμένος είναι υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης με τον Αλέξη Μητρόπουλο
    Εμείς στο blog με πρώτο εμένα ασχολούμαστε επι παντός επιστητού, αραδιάζουμε εξυπνάδες αλλά όταν γράφουμε δεν αυτοικανοποίούμεθα ποτέ. Αυτό το φυλάμε για άλλη ώρα. Ποτέ όταν γράφουμε. Άλλοι είναι αυτοί που αυτοικανοποιούνται και το κακό είναι ότι τους έχουν μυριστει οι εταιρείες και τα λαμόγια και τους κοροιδευουν μπροστά στα μάτια τους, πασαροντάς τους κάθε είδους πονήματα.
    Και τώρα που το σκέφτομαι, δεν εχει δίκιο ο hmitheos γι' αυτά που γράφει ότι έπρεπε να υπάρχουν στη μελέτη και δεν υπάρχει ούτε αράδα για ολα αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. DOUBLE AND TRIPLE βαρεμένος τότε .
    Πουλάκια μου είστε της ίδιας κομπανιας.Αν Θυμάμαι καλά αυτός δεν είναι ο κ Μουντζας.
    Υποψήφιος αντιπεριφερειαρχης? Τι συγκινηση!!!!
    Ε !με τον Αλέξη !! Καλά δεν εβρισκε τίποτα καλύτερο
    Να κάτι σαν τον Φασούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή