Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010

Το τέλος της σιωπής…ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΟΥΡΝΟΥΣ (Δημοτικός Σύμβουλος – Αντιπρόεδρος Δ.Σ.)

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι μου

Μετά το θριαμβευτικό αποτέλεσμα των εκλογών της 14ης Νοεμβρίου ήρθε η ώρα να τοποθετηθώ σε ένα ερώτημα που διακριτικά απέφευγα στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και μου απεύθυναν επανειλημμένως οι άνθρωποι μαζί με τους οποίους έδωσα σκληρούς αγώνες σε χαλεπούς καιρούς, ώστε να αλλάξει ρότα ο δήμος μας. Αγώνες δύσκολους ενάντια σε πρακτικές που επιθυμούσαν όλους εσάς στη γωνία και είχαν «όραμα» μια πόλη-δήμο μικρή, ένα χωριό, για να ελέγχεται καλύτερα. Αρχή μου ήταν και παραμένει ότι οι απαντήσεις πρέπει πάντα να δίνονται απ’αυτόν στον οποίο απευθύνεται το ερώτημα και όχι από τους «καλοθελητές». Γι’αυτό απευθύνομαι ανοιχτά σ’ εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας ή σταθήκατε απέναντι μου για να δώσω την απάντηση που αρμόζει.

Το προϊόν της απόφασης της προσωρινής μη συμμετοχής μου στα τοπικά κοινά δεν ήταν αποτέλεσμα ούτε στιγμιαίας παρόρμησης, ούτε στόχευσης για εκπλήρωση προσωπικών φιλοδοξιών. Με προσωπικό κόστος, «θυσιάζοντας» χρόνια προσφοράς και αφήνοντας πιθανόν εκτεθειμένους ανθρώπους που συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να με εμπιστεύονται, «χάρισα» την πολύ τιμητική θέση του δημοτικού συμβούλου που μου εμπιστευτήκατε και πρώτοι εσείς βέβαια μου χαρίσατε, αναδεικνύοντας με επανειλημμένως στην κορυφή των προτιμήσεων σας, για να διατηρήσω τον αυτοσεβασμό μου και την αλήθεια στην μεταξύ μας σχέση.

Ο επικεφαλής του συνδυασμού και αυριανός δήμαρχος Γιώργος Χριστόπουλος με τον οποίο διατηρώ μια άρρηκτη προσωπική σχέση και τρέφω βαθιά φιλία, ήταν γνώστης αυτής της απόφασής μου, μη συμμετοχής στην πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση εδώ και μια τετραετία, ήδη από τον Νοέμβριο του 2006. Απόφαση που κοινοποιήθηκε στον κατάλληλο χρόνο και στους εκλεγμένους δημοτικούς συμβούλους αλλά και σε στελέχη της παράταξης. Μου ζήτησαν όλοι και τους ευχαριστώ, να τους βοηθήσω στα τέσσερα αυτά χρόνια και το έπραξα δείχνοντας πιστεύω σθένος, στηρίζοντας με τις μικρές μου γνώσεις και εμπειρία το δύσκολο έργο του ελέγχου της δημοτικής αρχής και της προαγωγής των αναγκών του δήμου. Στη διαδικασία αυτή διαπίστωσα ότι κέρδισα το σεβασμό ακόμα και των «αντιπάλων», αν και ποτέ δεν τους είδα κάτω από τέτοιο πρίσμα. Δεν τους είδα γιατί είμαστε όλοι κάτοικοι της ίδιας πόλης, οι οποίοι συναθροιζόμαστε στους ίδιους χώρους για να περάσουμε όμορφα ή να αντιμετωπίσουμε κοινά προβλήματα. Αυτόν το σεβασμό ανταπέδωσα σε φίλους και «αντιπάλους» όταν οι πολιτικές τους κινήσεις είχαν ως γνώμονα το κοινό καλό.

Οι λόγοι αποχής είχαν αποκλειστικά άμεση σχέση με πρακτικές και συμπεριφορές δικές μας που διατήρησαν την παράταξη του απερχόμενου δημάρχου τέσσερα ακόμα χρόνια στον δημαρχιακό θώκο και δυστυχώς κάποιες εξ αυτών επαναλήφθηκαν χωρίς ευτυχώς να επηρεάσουν την πορεία για τη μεγάλη ανατροπή.

Σίγησα συγχρόνως γιατί έκρινα ότι προείχαν σημαντικότερα θέματα απέναντι σε έναν αντίπαλο που δεν έπρεπε να υποτιμηθεί. Μπορώ να αναλύσω τους λόγους αποχής μου και να υπερασπιστώ το δίκαιο των θέσεών μου επικαλούμενος μαρτυρίες ανθρώπων συνοδοιπόρων στον αγώνα, που ευρίσκονται και στο σημερινό συμβούλιο, αλλά αυτό δεν ωφελεί και δεν προάγει το κοινό τοπικό καλό. Δεν μου αρμόζει ο ρόλος της γκρινιάρας πεθεράς. Η νίκη αυτή ανοίγει πλέον για τη Ραφήνα διάπλατα τις λεωφόρους για έναν άλλο προορισμό και εκεί θέλω να στρέψετε όλοι την προσοχή σας.

Προσπάθησα στη μέχρι τώρα πορεία μου να προστατεύσω το τόπο μας και τους ανθρώπους από μικροπολιτικές και πρακτικές διαχωρισμών. Ήρθα πολλές φορές σε αντιπαράθεση ακόμα και με συναδέλφους στα δημοτικά πράγματα. Άλλωστε λιγότερο η πρωτιά και περισσότερο η γνώση αποτελεί αντικείμενο φθόνου γι’αυτό και αντιλαμβανόμουν πάντα με αίσθηση κατανόησης τα μικροσπρωξίματα και πάντα παραμέριζα. Προσπάθησα και επέτυχα να αντιταχθώ σε πρακτικές εκποίησης σημαντικότατων και αναντικατάστατων στοιχείων ακίνητης δημοτικής περιουσίας. Ανέδειξα πρακτικές παραχάραξης και πλαστογράφησης δημοτικών αποφάσεων , που δυστυχώς δεν είχαν την ανάλογη συνέχεια γιατί δεν υπήρχε η πολιτική βούληση για εξώθηση των καταστάσεων στα άκρα. Προστάτευσα το δήμο από τακτικές υπερδανεισμού ερχόμενος πολλές φορές αντιμέτωπος και με το σύνολο της παράταξής μου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η αποφυγή δανεισμού του δήμου με ένα ποσό της τάξεως άνω των 5.000.000,00 ευρώ, όταν ο απερχόμενος δήμαρχος ήθελε να δημοπρατήσει ένα έργο κατασκευής αθλητικών εγκαταστάσεων προϋπολογισμού περίπου 7.000.000,00 ευρώ έχοντας μόνο εγκεκριμένα χρήματα ύψους 1.125.000, 00 ευρώ.

Η παραπληροφόρηση βέβαια έκτοτε καλά κρατεί. Για τον απερχόμενο δήμαρχο άλλοι φταίνε για τις προδήλως παράνομες δικές του πρακτικές, συκοφαντώντας και λασπολογώντας πολλάκις, ενώ δεν στηρίχτηκε ποτέ λόγω μικροπολιτικών στενόμυαλων πρακτικών η θέση που γλίτωσε το δήμο από επιπλέον δανεισμό άνω των 5.000.000, 00 ευρώ.

Σκοπίμως παρακάμπτουν όλοι το ότι ποτέ δεν έγινε κατά της συγκεκριμένης απόφασης, που πήραν τα 20 από τα 21 μέλη του Δ.Σ., ένσταση ή προσφυγή. Το παράνομο της απόφασης ήταν τόσο προφανές ώστε απορρίφθηκε από την επιβλέπουσα αρχή της περιφέρειας ως προδήλως παράνομη απόφαση αυτεπάγγελτα, γιατί ερχόταν σε αντίθεση με τις ισχύουσες διατάξεις περί δημοπράτησης έργων. Απλώς κατέγραψα στο σκεπτικό της απόφασης τη θέση μου. Το έργο όχι μόνο δεν ακυρώθηκε αλλά εγκρίθηκε το να κατασκευαστεί αυτοτελές λειτουργικά τμήμα του, όπως ακριβώς ήταν η πρότασή μου, αποτελούμενο από γήπεδο και κερκίδες, χωρίς άλλες συνοδευτικές εγκαταστάσεις (ξενώνες, βοηθητικά γήπεδα κλπ) έως ότου εξευρεθούν τα χρήματα που απαιτούνται για τις περαιτέρω κατασκευές.

Χρήματα που υπάρχουν εγκεκριμένα και αναγράφονται μέχρι σήμερα στους προϋπολογισμούς και μπορεί η σημερινή και αυριανή διοίκηση να αξιοποιήσει προς όφελος των δημοτών και ουχί των εργολάβων.

Τέτοια όμως μεγαλύτερα και μικρότερα ζητήματα υπάρχουν πολλά αλλά δεν θέλω να σας κουράσω περαιτέρω γιατί είναι όλα καταγεγραμμένα και ανήκουν πλέον στην ιστορία.

Οφείλω όμως σε όλους εσάς να εκμυστηρευτώ δυο καθαρά πολιτικές μου θέσεις, για τις οποίες διατηρώ την ίδια στάση ακόμα και μετά τη μεγαλειώδη νίκη του Γιώργου Χριστόπουλου και του συνδυασμού ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.

Κατά πρώτον ήμουν «οπαδός» μιας μεγαλύτερης συνένωσης του δήμου Ραφήνας με προσανατολισμό τον Καλλικράτειο δήμο Μαραθώνα Μια συνένωση που θα ενοποιούσε το παραλιακό μέτωπο του κόλπου του Μαραθώνα, θα συμπεριλάμβανε σ’αυτήν την περιοχή από το Πικέρμι έως το Βαρνάβα πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή τομέα, περιοχές Α΄ και Β΄κατοικίας, λιμάνι και γενικά ένα δήμο με υποδομές σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που θα ήταν πραγματικά ανεξάρτητος από τις «χρηματοδοτήσεις» τις κεντρικής διοίκησης. Το σενάριο αυτό ήταν ενεργό μέχρι τη τελευταία στιγμή. Δυστυχώς με παρεμβάσεις τόσο εξωθεσμικές όσο και εσωθεσμικές παρεμποδίστηκε η πραγματική ανάγκη του σχεδίου Καλλικράτης για να εξυπηρετηθούν βραχυπρόθεσμες ανάγκες και μικροπολιτικές. Δυστυχώς σ’αυτήν την κατεύθυνση κινήθηκε τόσο ο απερχόμενος δήμαρχος όσο και η παράταξη που υποστήριξα και υποστηρίζω και νομίζω ότι από τη μέχρι σήμερα προσφορά μου πηγάζει το δικαίωμα της ανάδειξης μιας διαφορετικής άποψης για καθαρά «ιστορικούς» λόγους.

Κατά δεύτερον είμαι απ’αυτούς που πάλεψα μέχρι την τελευταία στιγμή για ένα σχεδιασμό αποκαθήλωσης του απερχόμενου δημάρχου από την πρώτη Κυριακή, για μια καθαρή νίκη από την πρώτη στιγμή με ευρύτερες συμμαχίες μα δεν εισακούστηκα. Η νίκη ήρθε ευτυχώς τη δεύτερη Κυριακή με ένα τρόπο και σε τέτοια έκταση που εξέπληξε ευχάριστα ακόμα και τους πιο υπεραισιόδοξους και προσωπικά με χαροποίησε ιδιαίτερα.

Παρά ταύτα είμαι πεπεισμένος ότι το εκλογικό αποτέλεσμα χρήζει ιδιαίτερης ανάλυσης και όποιος το δει ανάλαφρα μπορεί στο μέλλον να βρεθεί μπροστά σε εκπλήξεις. Πιστεύω ότι μια σοβαρή ανάλυση θα αναδείξει πτυχές και ερμηνείες πέρα από αυτές που κάποιος μπορεί να αναγνώσει επιδερμικά. Το τελικό αποτέλεσμα δείχνει προοπτική. Τέλος καλό και όλα καλά. Αρκεί να πάρουμε το μήνυμα και να στρωθούμε στη δουλειά για να δείξουμε ότι πραγματικά αξίζουμε την προτίμησή σας.

Χρησιμοποιώ πληθυντικό γιατί παρά την αρχική μου απόφαση όχι μόνο να μην συμμετέχω αλλά να απέχω συνειδητά, εν τέλει επικράτησε το συναίσθημα και βοήθησα με τις μικρές μου δυνάμεις στο μέτρο που εκείνη τη δεδομένη στιγμή μπορούσα.

Θέλω να διαβεβαιώσω όλους εσάς, τους πραγματικούς φίλους που μου τηλεφωνήσατε και εκφράσατε τη λύπη σας για τη μη συμμετοχή μου στο επόμενο Δ.Σ. ότι η θέλησή μου για προσφορά είναι δεδομένη και ότι αυτή η προσφορά δεν έχει σχέση με τις θέσεις που κάποιοι εποφθαλμιούν ή έχουν καπαρώσει. Ποτέ δεν είχα στο μυαλό μου το προσωπικό συμφέρον παρά μόνο την προσφορά. Εξάλλου με τις μικρές μου δυνάμεις είμαι και θα είμαι οικονομικά αυτάρκης για να μπορώ να ατενίζω πέρα και έξω από μικροσυμφέροντα μικροπολιτικής. Ποτέ δεν άκουσα ούτε από τα χείλη των «εχθρών» μου ότι έτυχα ευνοϊκής συμπεριφοράς ούτε μεροληπτικής εκλογικής μεταχείρισης από τον επικεφαλής του συνδυασμού αλλά με τη δική σας στήριξη φίλοι μου, έδωσα τον καθαρό αγώνα και στήριξα πολλάκις άλλους συναδέλφους και πολίτες που ζήτησαν την πενιχρή βοήθειά μου.

Σήκωσα αμέτρητες φορές το βάρος αντιπαράθεσης με τον απερχόμενο δήμαρχο όταν κάποιοι άλλοι στην πορεία κρύφτηκαν και δείλιασαν κάτω από το βάρος της ασφυκτικής πίεσης που τους ασκήθηκε από τη δύναμη της εξουσίας. Δεν τους αδικώ γιατί δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αντοχές και τις ίδιες ανάγκες. Αντιθέτως τους τιμώ για όσα προσέφεραν στα μέτρα των δυνατοτήτων τους. Οφείλω δε να ομολογήσω ότι κάποιοι στη μακρά αυτή πορεία εξαιτίας αυτής της απαράδεκτης συμπεριφοράς που δέχτηκαν, αντιμετώπισαν βιοποριστικά προβλήματα με αντίκτυπο στην οικογένειά τους. Στη διαδρομή μου δεν φοβήθηκα να αντιπαραταχθώ σε συμφέροντα, ενώ γνωρίζουν κάποιοι συνάδελφοί μου αλλά και φίλοι μου ότι έμεινα αμετακίνητος στις θέσεις μου ακόμα και όταν μου προσφέρθηκαν ανταλλάγματα, τα οποία απέρριψα ασυζητητί γιατί έχω την άποψη ότι όταν βιολογικά εκλείψουμε παίρνουμε μαζί μας μόνο την αύρα του ονόματος που δημιουργήσαμε στην πορεία μας.

Θέλω να καταστήσω σαφέστατο ότι δεν ανήκα και δεν θα ανήκω ποτέ στην κατηγορία των αυλοκολάκων οι οποίοι έχουν ήδη «στοιχειώσει» το νέο δήμαρχο. Κάποιοι δε εξ αυτών, παλιότερα αλλά και προσφάτως, τον λοιδορούσαν. Τώρα τον εκθειάζουν ως αδιαφιλονίκητο ηγέτη μπροστά σε κοινό, λοξοκοιτώντας τα «κοκαλάκια». Αν και είναι γνωστό ότι η εξουσία πάντα ενώνει, η λήθη δεν αποτελεί χαρακτηριστικό των έξυπνων, παρά μόνο η δύναμη της συγχώρεσης.

Θέλω να ζητήσω συγχώρεση από τους φίλους που στεναχώρησα και να ευχαριστήσω προσωπικά ένα προς έναν, όλους εσάς για την εμπιστοσύνη που δείξατε στις πρόσφατες εκλογές στις επιλογές μου για την ανάδειξη άξιων ανθρώπων. Ανθρώπων που μένει να δικαιώσουν την ιδιαίτερα τιμητική προτίμησή σας.

Δεν διεκδίκησα ποτέ στη διαδρομή μου θέσεις, ούτε έκανα συμφωνίες προσδοκώντας οφέλη για τον εαυτό μου, πίσω από τις πλάτες συνυποψηφίων μου. Στη μακρά μου πορεία ποτέ δεν διαπραγματεύτηκα προσωπικές θέσεις, ούτε αποδέχτηκα ιδιαίτερα τιμητικές προτάσεις για αξιώματα, αλλά αντιθέτως έδωσα μάχες για να στελεχωθεί ο συνδυασμός με άξια άτομα τα οποία μπορούσαν να προσφέρουν από διάφορες θέσεις για το κοινό συμφέρον. Αδιαφιλονίκητος μάρτυρας μου αποτελεί ο εκλεγμένος δήμαρχος Γιώργος Χριστόπουλος με τον οποίο έχω έρθει πολλές φορές σε αντιπαράθεση για τις οπτικές γωνίες με τις οποίες μπορούμε να δούμε τα δημοτικά πράγματα.

Εκείνο που θέλω σε όλους να υποσχεθώ είναι ότι θα είμαι παρών στα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο νέος δήμος Ραφήνας- Πικερμίου. Οι γνώσεις μου, η αυτοδιοικητική μου εμπειρία και ο χρόνος μου είναι διαθέσιμος σε ευήκοα ώτα, χωρίς να προσδοκώ τίποτα γιατί η διάθεση προσφοράς πηγάζει από τη θέληση και όχι από τις καρέκλες. Με τη βοήθεια του θεού, μου έχει δοθεί η δυνατότητα πολλών επιλογών για το μέλλον. Η ίδια η ζωή έχει πολλές χαρές και οι αγαπημένοι φίλοι μου πάντα κρατούν στην καρδιά τους και στο τραπέζι μια θέση για κάποιον που διάβηκε μαζί τους μονοπάτια δύσβατα.

Με εκτίμηση

56 σχόλια:

  1. Βαγγέλη πάλι τάραξες τα νερά! Αν και καρβουνιάρης έχεις καθάρια ψυχή και τα λόγια σου είναι σταράτα. Απέδειξες ότι είσαι και παλικάρι που βγήκες να τα πεις στο διαδίκτυο, όπου θα πέσουν πάνω σου οι ανώνυμοι σαν σκυλιά λυσσασμένα. Εσύ όμως άντεξες τον Κεχαγιόγλου, αυτούς τους έχεις για βούτυρο. Πάντα μαζί σου γιατί έχεις καρδιά. Κοκκινολιμανιώτης φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήμουν μονοκούκι ψηφοφόρος σου. Όταν σε πήρα τηλέφωνο και σε ρώτησα τι να κάνω μου είπες στα ίσια να ψηφίσω την ίδια επιλογή που είχα και στις προηγούμενες εκλογές. Αν και διαφωνούσες και θυσίασες τον εαυτό σου δεν πήγες με τον αντίπαλο όπως έκανε ο προηγούμενος κολλητός σου. Έμεινες εκεί και έδωσες τον αγώνα από άλλη θέση. Πάντα μαζί σου και στις μελλοντικές σου επιλογές. Βασίλης Στ Πανόραμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίμα που'σαι εσύ απέξω. Βόηθα Βαγγέλη γιατί θα μπατάρει το καράβι. Πάντα κράταγες το ίσιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίγα λες. Πάντα σεμνός, χωρίς καλάμι. Έφτυσες αίμα για να ανοίξεις το δρόμο που διάβηκαν οι άλλοι. Λάθος όμως που δεν περπάτησες αυτό το δρόμο. Είναι η προσφορά σου τέτοια που σου συγχωρούνται όλα
    Νικος Μ Ραφήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε λεβέντη εδώ στο Πικέρμι έφερες τα πάνω κάτω. Χάλασες τη ... σούπα. Αμάν πια. Ορεινοί καμπίσιοι για σένα μιλάνε. Βάλε καμιά χάντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουτσός αλλά θαυματοποιός. Αν ο Κεχαγιάς είχε έναν τέτοιο δεν τον γκρέμιζε ο ξανθομπούμπουρας ούτε με δυναμίτη. Ζηλόφθον θαυμαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο και πάλι Μπράβο!!!
    Χρειαζόμαστε ανθρώπους σαν εσένα στήν Πολιτική
    Σκηνή αλλά δυστυχώς μετριούνται στά δάκτυλα του ενός χεριού.
    Μείνε δραστήριος και ενεργός.
    Εχεις πολλά να προσφέρεις στόν τόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βάστα Βαγγέλη. Εμείς μαζί σου είμαστε. Το μπόϊ σου είναι μεγαλύερο από αυτών που γυρνοβολάνε και χαχανίζουν για τη νίκη που εσύ έβαλες τους θεμέλιους λίθους. Εσύ και ο Παύλος κάνατε τη διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΑ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ. κ. ΜΠΟΥΡΝΟΥ. ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΙΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΉΣΟΥΝ Η ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΚΛΑΦΤΟΙ; Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...kala plaka me kaneis ?...esy eleges oti den ksanakatebaineis giati den theleis na eisai kai pali me toys xamenoys!...thn metaksh adelfe kai grhgora!...h thesh toy dieythynth ston dhmo se perimenei!

    P.F

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Θέλω να καταστήσω σαφέστατο ότι δεν ανήκα και δεν θα ανήκω ποτέ στην κατηγορία των αυλοκολάκων οι οποίοι έχουν ήδη «στοιχειώσει» το νέο δήμαρχο. Κάποιοι δε εξ αυτών, παλιότερα αλλά και προσφάτως, τον λοιδορούσαν. Τώρα τον εκθειάζουν ως αδιαφιλονίκητο ηγέτη μπροστά σε κοινό, λοξοκοιτώντας τα «κοκαλάκια». Αν και είναι γνωστό ότι η εξουσία πάντα ενώνει, η λήθη δεν αποτελεί χαρακτηριστικό των έξυπνων, παρά μόνο η δύναμη της συγχώρεσης"

    ...το βαγγέλη τον γνώρισα την εποχή που ήμουν στον συνδυασμό του κ. Χριστόπουλου. Οι διαφορές μας αρκετές σε θέματα πολιτικής άλλα πάντα πίστευα ότι έχει τα α....α να τα βάζει με τους "μεγάλους" δίχως φόβο. Τα λόγια του για τους αυλοκόλακες τα έγραψα και έγω και Λοιδορήθηκα. Το έχω πει ο χρόνος θα με δικαιώσει. Φίλε Βαγγέλη πιστεύω ότι εσύ ο Παύλος και ο Παναγιώτης μπορείτε να προστατεύεται τον Χριστόπουλο από την σφικτή αγκαλιά των αυλοκολάκων. Ο Καλλικράτης θα είναι… αμείλικτος σε τυχόν λάθη. Τον Κεχαγιόγλου μπορούμε να τον κατηγορήσουμε για πολλά. ¨Όμως ουδείς δεν μπορεί να τον κατηγορήσει για αδυναμία έναντι των …αυλοκολάκων. Διοίκησε αυτή την πόλη όλα αυτά τα χρόνια αυτός και ΟΧΙ τα παράσιτα ! Για αυτό άλλωστε είναι δήμαρχος 16 ολόκληρα .

    Ηλίας Ανδρεόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για μεγάλος χαμένος καλά τα πας.... Φυσικά σαν Δημοτικός υπάλληλος δεν ρίσκαρες ...και έρχεται το νέο πόστο από Χριστόπουλο μεριά ..... μπράβο μεγάλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομίζω ότι οι μεγάλοι χαμένοι είναι άλλοι που έχασαν τις θέσεις τις μεγάλες και όχι ο Μπουρνούς που ούτε ήθελε αλλά ούτε είχε. Πιστεύω ότι και δουλειά έχει και μπορεί να προσφέρει αν του ζητηθεί βοήθεια από οποιαδήποτε θέση αν βρίσκεται.'Αλλωστε είναι αρκετοί αυτοί που γνωρίζουν αν προσφέρει την βοήθεια του όταν κρίνει αυτός ότι είναι αναγκαία και χωρίς μάλιστα να του ζητηθεί ή να το βγάζει βούκινο.Ένας από αυτούς που βοηθήθηκε και δεν χρειάστηκε καν να του το ζητήσει τον γνωρίζει πολύ καλά.Κρίμα ρε παιδιά να του χρεώνουμε κάτι που δεν χρωστάει!!!!!!
    Β.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Vangelis to dakri trehei koromilo!
    Kala metanioses pou sou pire o dikigoros thn protokathedria!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι λέτε ρε παιδιά; Την πρωτιά την έδωσε ο μαγκάκος εκεί που ήθελε. Του βγάζω το καπέλο στα εκλογικά και ας μην φοράω. Είναι μακράν ο πρώτος. Θα περάσουν χρόνια για να ξαναδείτε τέτοια φάτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αδέλφια ψυχραιμία. Σίγουρα ο Βαγγέλης έχει κάνει πολλά, έχει εμπειρία και είναι οργανωμένο μυαλό. Αλλά μη το χαλάει τώρα. Μετά Χριστό προφήτης και large εκ των υστέρων δε λέει. Με συγχωρείτε αλλά εγώ τα κείμενα αυτά τα βρίσκω παρακάλια για το νέο δήμαρχο, μήπως και χωθεί κάπου... Διαφορετικά θα έδινε ανοικτά τη μάχη. Τι στυλάκι τώρα είναι αυτό...??? Καθάρισε ο Γιατρός τη μάχη και ... τώρα είμαι και εγώ παιδιά εδώ για να μαζεύω τα μπάζα. Δε καταλαβαίνω. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το παλικάρι δεν θέλει να μιλήσει γιατί σέβεται τους αγώνες του. Τα λέει ορθά και κοφτά, χωρίς λεπτομέρειες. Εδώ η Ραφήνα βοά για το μοίρασμα θέσεων προέδρου και αντιδημάρχων. Έχουν βγει κ. Χριστόπουλε οι προηγούμενοι υβριστές σου και έχουν γίνει βασιλικότεροι του βασιλέως γιατί φοβούνται την επάνοδο. Όλα τα επαγγέλματα στη γύρα. Λόγιοι και χειρωνάκτες. Να τον παρακαλάτε έπρεπε αλλά που μυαλό. Δεν έχουν καταλάβει ότι ο Κεχαγιόγλου έχασε γιατί επέμενε να μείνει. Βάστα Βαγγέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λίγη αξιοπρεπεια δε βλαπτει Βαγγελακηηη , αλλα η κολοτουμπα σου εχει γινει τροπος ζωης...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ......και μετα ξυπνησες Βαγγελη.Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ.
    ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ, ΑΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο "ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ"22 Νοεμβρίου 2010 - 10:57 μ.μ.

    ΚΥΡΙΕ ΜΠΟΥΡΝΟΥ. ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΑΣ ΨΑΛΤΗ? ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ Η ΤΡΙΓΛΙΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ Δ ΕΘΝΙΚΗ....
    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ
    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΧΕΡΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εγω καταθετω ενα στοιχειο μονο για να καταλαβει ο κοσμοσ ποιοι ειναι οι αυλοκολακεσ και ποιοι οχι.δυστυχωσ οταν καποιοσ δεν πιστευει στον αρχηγο του και αποχωρει ειναι ευνοητο να στενοχωριεται οταν ερθει η νικη και ειναι απεξω.αυτο το επαθαν και αλλοι εκτοσ απο τον κυριο μπουρνου και ειναι στη δυσκολη θεση τησ στενοχωριασ αυτην την ωρα.αυτο που θελω να καταθεσω λοιπον ειναι οτι λιγο καιρο πριν τισ εκλογεσ ο κυριοσ μπουρνουσ μου ειχε πει οτι ο χριστοπουλοσ θα χασει.πιθανον να το διατυμπανιζε και αλλου απο οτι εχω ακουσει με επιφυλαξη γι αυτο.σε αυτο που ακουσα εγω λοιπον ειμαι απολυτοσ.αν δεν ειναι ετσι ασ βγει ο κυριοσ μπουρνουσ τον οποιο σημειωνω εκτιμω αφανταστα να με διαψευσει και εμενα και τουσ μαρτυρεσ που ηταν μπροστα.εγω τοτε θα κανω εκ νεου δηλωση γι αυτο επωνυμη και θα βγω στην πλατεια να με φτυσει μπροστα στον κοσμο!!!!
    βαγγελη ειλικρινα λυπαμαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμα τα λέτε όμορφα για τον Βαγγέλη Μπουρνού. Φίλε Βαγγέλη οι εκτιμήσεις σου ήταν πάντα σωστές. Είπες ότι συνδυασμός του κουμπάρου σου θα είναι πίσω την πρώτη Κυριακή και αν η διαφορά δεν είναι μεγαλύτερη των τεσσάρων μονάδων μπορεί να γυρίσει το αποτέλεσμα. Ετσι και έγινε και μάλιστα σε έκταση απίστευτη και για τους πιο φανατικούς. Όλοι ξέρουν ότι έχασε ο Κερχαγιόγλου γιατί ήθελε να μείνει. Το πρόβλημα αυτών που διαστρέφουν είναι ότι εσύ δεν βοήθησες όλους αυτούς που στριμωχνόντουσαν να χωρέσουν στις εκλόγιμες θέσεις και εσύ προτίμησες την κοπελιά. ¨οσο γι'αυτά που γράφεις είναι λίγα σε σχέση με αυτά που τράβηξες και δεν υπέκυψες σε πιέσεις ούτε φίλων. Ασ θυμηθούν κάποιοι την υπόθεση Λεμονή. Δεν θυμνάμαι κανένα ν στο συμβούλιο να παρακολουθεί. Μόνο τον Μαιόπουλο είδα μια φορά που πήγα. Οι άλλοι στον καφενέ για κριτική και στη γιορτή της νίκη ςνα αγκαλιάσουν τον δήμαρχο που τον είχανε γραμμένο στα προηγούμεν αχρόνια. Που ήταν να τον στηρίξουν; Βγείτε από την ανωνυμία και πέστε που δώσατε τουσ αγώνες του Βαγγέλη. Νίκος Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βαγγέλη μια παροιμία λέει οτι το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται. Την πάτησες αγόρι μου και έμεινες απ έξω γιατί πίστευες σε ακόμη μια ήττα του γιατρού και περίμενες να ιδρύσεις νέο συνδυασμό από τις 8 Νοεμβρίου.Τώρα πας να μαζέψεις τα ασυμάζευτα παρακαλώντας, προσπαθώντας να δείξεις οτι θα είσαι αναντικατάστατος και λέγοντας οτι εσύ βοήθησες κάποια να έρθει πρώτη. Κρίμα, γιατί το μόνο που καταφέρες ήταν το διαδυκτιακό ξεκατίνιασμα το δικό σου και της Bibi bo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαι συ φίλε που υπογράφεις ως Νίκος Γ, ανώνυμος είσαι. Επώνυμος ως τώρα ήταν μόνο ο Ηλίας ο Ανδρεόπουλος. Και να ξέρετε όλοι οτι από τη στιγμή που κάποιος εκτίθεται κατηγορώντας ή προκαλώντας, πρέπει να είναι έτοιμος να δέχεται και τα ανώνυμα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παιδιά χαίρομαι που παρακολουθείτε. Θα έχετε άποψη για όλη τη διαδρομή μου φαντάζομαι. Ευχαριστώ τους επώνυμους αλλά και τους ανώνυμους. Το διαδίκτυο έχει και την ανωνυμία. Δεν την φοβάμαι γιατί ότι έχω πει και πράξει είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά του συμβουλίου. Αν θέλετε για όποιο θέμα αμφιβάλλετε περάστε να σας δώσω αντίγραφα.Και το τηλέφωνό μου είναι γνωστό και δεν το αλλάζω, όχι γιατί είμαι μάγκας αλλά γιατί δεν είχα ποτέ ιδιοτέλεια ούτε έβλαψα κανένα. Βαγγέλης Μπουρνούς. Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και τώρα κάνε μια μεγάλη υπόκλιση να σε χειροκροτήσουμε. Μπράβο ρε Βαγγέλη, ωραία τον έπαιξες το ρόλο του αδικημένου ήρωα. Θα σου ταίριαζε επίσης ο ρόλος του Ρασπούτιν. Είσαι μεγάλος θεατρίνος και κρίμα για το θέατρο που έχασε ένα τέτοιο ταλέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σιγά κύριε Μπουρνού.Δεν ξεχνάμε ότι ήθελες να ηγηθείς μια παράταξης αλλά δεν σου βγήκε.Εκανες πόλεμο στον συνδυασμό του Χριστόπουλου και έχασες τη μάχη. Μετά δήθεν βοηθούσες και την πάτησες. Δεν σε ξέρουμε βαγγελάκι.Συνετήσου λίγο.Λίγη σοβαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Eσκαβεσ λάκκο για να πέσουν άλλοι και δυστυχώς έπεσες εσύ και τώρα άντε να βγεις από εκεί....Εχεις το στίγμα. Γιατί ερχόσουν στα σπίτια μας και διέβαλες τους ανθρώπους του συνδυασμού του Χριστόπουλου,που αν δεν κάνω λάθος είναι και κουμπάρος σου. Ε!λίγη τσίπα δεν έχεις? Σεβάσου λίγο αυτόν τον αξιοπρεπή άνθρωπο που κέρδισε τη μάχη με το σπαθί του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Bαγγελάκι γνωρίζουμε τις δράσεις σου πάρα πολύ καλά.Ποιές είναι?Δρας υπογείως και περιμένεις.Αν σου βγει έχει καλώς,αν όχι προσπαθείς να χωθείς,αλλά είναι αργά.Εχεις κάνει το κακό.Λίγη σοβαρότητα θα σου συνιστούσα.Δημότης διασταύρωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προεκλογικά σε παρακολουθούσαμε τί έκανες!!Πού πήγαινες βρε δίσμοιρε? Πού πήγαινες ξεβρα....ςστα αγ.....α? Δεν καταλάβαινες ότι έκανες κακό στον εαυτό σου? Τώρα είναι αργά για δάκρυα Στέλλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κύριε Μπουρνού σας ερωτώ? Ποιόν κοροιδεύετε? Μάλλον τον εαυτό σας με τις γελοιότητες που κάνατε προεκλογικά. Γελούσε και το παρδαλό κατσίκι.Ηρεμήστε επιτέλους!!! Δημότες που παλιά σας ψήφιζαν.Τώρα ποτέ πιά!!Θέλουμε σοβαρούς ανθρώπους να ψηφίζουμε όχι παλάντζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και τώρα για κάνε έναν υπολογισμό με το μαθηματικό σου μυαλό.
    56 σχόλια η Bibi bo + καμιά 50αριά εσύ =ουουουουου πρώτοι, πρώτοι, πρώτοι! ! ! ! !
    δε μας φτάνει κανείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κρίμα που ανωνυμία μπορεί να κρύβει την κακία; Επώνυμα όποιος του τα πει τον παραδέχομαι. Εποώνυμα και΄όχι όνόματα μουσαντένια. Αλλά βλέπεις ακόμα και η αναγνωσιμότητα ενοχλεί. Το είπε το παλικάρι. Ιδιωτεύει. ΔΕν ζητάει τίποτα γιατί δεν μπορεί να είναι και τίποτα.ή ξέρετε κάποι αθέση που προβλέπετε γιἀυτόν; Άλλοι έπρεπε να του ζητάνε γιατί τώρα ότι πούνε θα καταγράφονται.Δεν ξέρετε γραφή και ανάγνωση. Αντε τώρα τρεχάτε εσείς αλλά επώνυμα. Γιατί μ εφανφάρε ςαπό το διαδίκτυο δεν παράγει έργο ούτε ο βαρώνος Μινχάουζεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτοί που ψήφιζαν Μπουρνού δεν ψήφισαν τώρα Παπαδημητρίου;Πως αλλιώς βγήκε η κοπέλα. Εσύ που χτυπιέσαι ότι είσαι παλιός ψηφοφόρος του Μπουρνού και μάλλον τώρα ψήφισες Παπαδημητρίου (αποτέλεσμα λογικής επεξεργασίας) και τώρα ανώνυμα τα σούρνεις στο παλικάρι μήπως δεν είσαι ψηφοφόρος ή μήπως είσαι εσύ παλάντζας; Μάλλον είσαι του Κεχαγιόγλου και βρήκες ευκαιρία να βγάλεις το άχτι σου. Αντε να βρεις άκρη στην ανωνυμία. Κατωπόδη Αποστολία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κρείττον το σιγάν του λαλείν.
    Λαλούσες πολύ φίλε μου πριν τις εκλογές και σε άκουσαν πολλοί. Βιάστηκες να λαλήσεις και τώρα. Βέβαια καταλαβαίνω το λόγο. Τα πράγματα όμως θα ήταν καλύτερα για σένα αν δεν βιαζόσουν τόσο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν ξέρεις τι θέλεις κύριε Μπουρνού.Απο τη μια ήθελες να κάνεις συνδυασμό για να εμποδίσεις να βγει ο Χριστόπουλος και διατυμπανούσες ότι δεν θα βγει.Από την άλλη είδες ότι βγήκε ο Χριστόπουλος και κοιτάς πως να κολλήσεις. Ε! ντροπή για τις πράξεις σου κύριε Μπουρνού.Αυτές δεν επιβραβεύονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτές τις ιστορίες για συνδυασμό που τις ακούσατε; Ο κ. Μπουρνούς δεν θυμάμαι ποτέ να είπε για συνδυασμό. Μήπως έκανε πρόταση σε κανένα να κατέβει μαζί του και ποιός είναι αυτός; Συνδυασμός δεν γίνεται χωρίς επαφές. Η μόνη επαφή που έκανε ήταν με τον φίλο του τον Μικρόπουλο που πίνει καφέ μαζί του κάθε πρωί. ΟΙ φαντασιώσεις είναι καλές όταν έχουν πιπέρι αλλιώς είναι άνοστο το φαγητό. Που να βρείτε όμως όνομα που δέχτηκ επρόταση αφού το παλικάρι ούτε που ασχολήθηκε με την πάρτρυ του.Η λάσπη δεν κολλάει. ¨΄Αλλοι από την "πολιτική" βγάλανε. Αυτό ςέδωσε. Γεια χαρά. Στεργίου Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμε σχολιαστή δέχτηκε ςπρόταση να κατέβεις στο συνδυασμό του Βαγγέλη που επινόησες; Αν βγες και πες το όνομά σου και το μυστήριο θα λυθεί.
    Αντωνίου Γιώργος κάτοικος Ν. Βουτζά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 3000. ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 3800 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΙς ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΤΕ 5000. Η ΑΥΞΗΣΗ ΘΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΜΑΛΛΟΝ. Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΟΜΩΣ ΣΙΓΟΥΡ ΑΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΦΑΝΕΡΑ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με αυτά και τα άλλα κρατάτε το Βαγγέλη πάντα δημοφιλή. Αντε μετά να τον σταματήσεις. Ασε που κάποιοι γίνονται αστείοι διασπείροντας αυταπόδεικτα ψεύδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βγάζω το καπέλο στον Αντωνάκο. Είπε μια παρλαπίπα γαι το Βαγγέλη αλλά την είπε επώνυμα και τον "ρούμποσε" Μπατάλης. Για όλους εσάς τουσ ανώνυμους που πικρόχαλα βγάζετε κραυγές τι να πει κανείς. Πιάσε το αυγό και κούρευτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ωραίο σχόλιο αυτό γαι το πόσοι πραγματικά ψήφισαν Χριστόπουλο. Ουρά κάνοιυν στο ιατρείογια τα μεκλλοντικά ρουσφέτια. Τον Βαγγέλη δεν τον είδε κανείς να ζητάει τίποτε οποτεδήποτε. Οσο για ηγεσία συνδυασμού αν ήθελε και επένδυε στη ήττα ΧΡιστόπουλου θα έμενε για ναπάρει το δαχτυλίδι. Που θα το έδινε ο γιατρός; είχε άλλον. Τώρα βέβαια έχει πολλούς υποστηρικτέςε. Οταν μιλήσει ο γιατρός όλοι οι ανώνυμοιο θα κρυφτούν. Αντε γιατρέ μιλά. Μην αφήνεις του ςάλλους να σου χαλάνε την νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τον κ.Μπουρο δεν τον ξερω αν και πολλα χρονια κατοικος πανω απο 25+ χρονια.

    Τωρα αν εχει κανει τοσα καλα πραγματα που λετε για την ραφηνα μπραβο του!!!

    Αλλα γιατι τα λεει και περιφανευετε? Οποιος κανει κατι καλα για την κοινωνια το κανει γιατι το θελει και δεν περιμενει απο κανεναν επιβλαβεψη. Εδω μου φαινετε οτι κατι δεν παει καλα...

    "οπου ακουτε πολλα λογια κρατηστε μικρο καλαθι"

    Υ.Γ. οσο για τους κατοικους ανωνιμους και μη σταματιστε να φωναζετε και να τα βρητε με ταξυ σας!! σε μια πολυ μενετε αμαν ποια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 25 χρόνια κάτοικος και δεν τον γνωρίζεις τον Μ; Αν εσείς αγαπητέ ψηφίσατε Χριστόπουλο να μου κοπεί εμένα το χέρι που τον ψηφίζω από Νομαρχιακό σύμβουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Οταν και αν τα βρουν οι κουμπάροι γιατί αυτοί έχουν μυαλό και ξέρουν το καλό της πόλης, εσείς που δεν έχετε να κάνετε τίποτε άλλο με τι θα ασχολείστε; Θα πάθετε κατάθλιψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η ΜΗΤΕΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ; ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΝΟ Σ'ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΩΣ Η ΖΩΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙ ΟΝΟΥ ΣΚΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ Ο ΜΟΥΡΝΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΤΡΙΓΛΙΑΣ. ΟΥΤΕ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΛΙΟ. ΜΠΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΣ!!!ΠΟΛΥ ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τελικα ο τυπος σας λεω είναι μεγαλος μαγκας. Και απέξω είναι με το κεφάλι του ήσυχο και όλοι ασχολούνται μαζί του και η κολλητή του πρώτη είναι και άλλοι θα βλάλουν τα κασταν ααπό τη φωτιά με τα ταξίματα. Δεν τον ξέρω αλλά θα τον γνωρίσω. Τέτοιοι τύποι έχουν να σου πουν πολλά και να μάθεις αν θέλεις. Και εγώ θέλω γιατί αν κρίνω από κάτι γνωστούς και μη εξαιρεταίους άστα λα βίστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΧΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ; ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΟΙΔΩΡΟΥΣΑΝ. ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ. ΝΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ. ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ΑΡΧΙΖΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. oloi tou xrwstame xarh. Mas edwse nohma sthn axarh zwh mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Kai sy apogohteymenh apo th zoh soy eisai? h eroteymenh me to boyrnoy ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τις δημοσκοπήσεις του καλοκαιριού που έβαζαν τα ονόματα του Σκλιά, Στέφου, Μπουρνού, Αδαμόπουλου, Πιστικίδη, Κεχαγιόγλου και Χριστόπουλου λέτε να τις κάνανε και να τις πληρώνανε αυτοί που δεν κατέβηκαν ή μήπως τελικά οι δυο μονομάχοι; Επειδή η απάντηση είναι πολύ εύκολη οι "ειδήσεις" περί δημιουργίας συνδυασμών από υποψηφίους υποψιάζομαι ότι προέρχονται από τους Χριστό και Κεχά. Μόνο αυτοί διέθεταν χρήματα για το ονόρε. Τα άλλα είναι αμπεφιλοσοφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Mπουρνού πες αλεύρι. Ο Σ....ς και ο Μ.....ης σε γυρεύουν.....Πατερίτσα Ε!πατερίτσα....για τα μάτια....της ωραίας Ελένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. A ΡΕ ΜΠΟΥΡΝΟΥ ΜΕΓΑΛΕ ΣΤΑΣΟΥ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ. ΤΗΣ ΩΡΑΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ Ε? ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΟΥΡΝΟΥ. Ε ΤΩΡΑ ΠΗΡΕΣ ΠΟΝΤΟΥΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή