Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου 2010

Για καλό μπακλαβά

Άσχετο, αλλά είπαμε το καλό να λέγεται.
Ένας απο τους καλύτερους μπακλαβάδες που έχω δοκιμάσει.
Τεράστιο κομμάτι με πάρα πολύ αμύγδαλο 
Τον βρήκα στο Αρτοποιείο "Αννα" (Λεωφ. Μαραθώνος, βγαίνοντας απο Παλλήνη προς Ραφήνα, μετά το βενζινάδικο της ΕΚΟ)
....και καλό ψωμί και καλές τιμές.
Θα με θυμηθείτε!!!
ΚΜ

3 σχόλια:

  1. Kαμια αντίρρηση, αλλά στηρίζουμε Ραφήνα-Πικέρμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να στηρίξουμε Ραφήνα - Πικέρμι, αλλά δώσε συγκεκριμένο παράδειγμα για να το προβάλουμε.
    Πάντως καλό ψωμί και με 0,50 στη περιοχή δεν έχω βρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπάμαι που θα διαφωνήσω αλλα εχω πάρει 3 φορές ψωμί (διαφορετικό μάλιστα) αλλα δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. γούστα είναι αυτά.
    πάντος στην Ραφήνα στην κάθοδο ο Ματζούκης έχει το καλλύτερο καρβελάκι, δεν θυμάμαι πόσο έχει, αλλα εκτός των άλλων εγώ τουλάχιστον το τρώω άνετα 3 μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή