Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

14 μέχρι στιγμής αυτοί που θα είναι το βράδι στις 19:00 πλατεία. Εσύ θα καθήσεις στο καναπέ σου;

και ο Γίωργος Μ και  Παναγιώτης Κ και Μαριλια Π και ο Χάρρης Μ και η Μαρία Π και ο Χρίστος Κ και η Μαρία Κ και ο Θοδωρής Π και ο Δημήτρης Κ και η Γωγώ Α και η Γιώτα και η Σίσση και ο Λευτέρερης Μ Γιάννης Γ..... θα είναι εκεί....και όλοι.... 
Τέλος ο καναπές αντιδράμε....
εεε οοο πάρε  το μνημόνιο και φύγε από δώ....
Ανώνυμος

4 σχόλια:

  1. Θα είμαι και εγώ εκεί με την οικογένεια μου!!!

    Τάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ.
    Θανάσης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα ειμαι και εγω!

    Τζουλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και ο Νικόλας θα είναι εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή