Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

Δήμαρχε σε ευχαριστώ και δημόσια για τη πρόσκληση

Αγαπητοί φίλοι, μπορεί να μην είμαι δημοσιογράφος αλλά θα μου επιτρέψετε και μέσω του blog, διότι το θεωρώ υποχρεωσή μου, να ευχαριστήσω και δημόσια τον Δήμαρχο Ραφήνας - Πικερμίου Γιώργο Χριστόπουλο για την ευγενική του πρόσκλησή στη συνέντευξη τύπου - δείπνο που παρέθεσε τη Τετάρτη 25 Μαίου 2011 στους εκπροσώπους των τοπικών μέσων.  
Εύχομαι όπως και στο μέλλον διατηρηθεί αυτή η συνεργασία της Δημοτικής Αρχής με όλους τους εκπροσώπους των τοπικών μέσων προκειμένου να είναι ενημερωμένοι οι δημότες για τα τεκταινόμενα στο Δήμο.


Κυριάκος Μαιόπουλος

1 σχόλιο:

  1. Ναι αλλά και οι εκπρόσωποι του τοπικού τύπου να μην είναι του στυλ
    "άλλα λέει η θειά μου και άλλα ακούν τ' αυτιά μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή