Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Το παράδειγμα της Ανάβρας

Φίλες και φίλοι το παράδειγμα της Ανάβρας απο τον πρώην κοινοτάρχη ας αποτελέσει για όλους μας πρόκληση!!!

7 σχόλια:

  1. Πες τα αυτά στον δήμαρχο που ψήφισες και όχι στους δημότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενώ ο Κεχαγιόγλου ξεπέρασε το παράδειγμα της Ανάβρας Αντί να διαβάσεις τι λέει ο Άνθρωπος εσύ λειτουργείς σαν κομματόσκυλο Καλά κάνει ο Μερτίρης και μας δίνει τέτοια κείμενα σε εμάς τους Δημότες για να βάλουμε στο χρονοντούλαπο πολιτικές και λογικές σαν την δικιά σου. Οι πολίτες σε όλη την Ελλάδα αυτές τις μέρες,μαζί με τους Ισπανούς δείχνουν τον δρόμο....σας προσπεράσαμε ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ ανώνυμε 9:33, αν ΔΕΝ διάβασες το κείμενο της ανάρτησης και γράφεις αυτό το σχόλιο, σε λυπάμαι.
    Αν πάλι το διάβασες και σχολιάζεις έτσι, σε λυπάμαι διπλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι εσείς το διαβάσατε ενώ το rp-stage είναι κλειστό;
    Χαρτορίχτες είσαστε;
    Σας λυπάμαι όλους και καταλαβαίνω ότι από εγκάθετους δεν διαθέτει μόνο ο εκάστοτε δήμαρχος.
    Όλοι κολλάνε τέτοιες αρρώστιες.
    Αφήστε μας ήσυχους επαναστάτες του καναπέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 10:06, συνεχίζεις να έχεις την λύπηση μου και ακόμα μεγαλύτερη μάλιστα!!
    Η ανάρτηση είναι από χθες και μια χαρά την διάβασα!
    Άρα, τον εαυτό σου να λυπάσαι και όχι εμένα!
    Καμιά αρρώστια φίλε μου, τα μάτια μου και τα αυτιά μου τα έχω ανοικτά!
    Και τα υπονοούμενα για εγκάθετους αλλού, εκεί που σε παίρνει!
    Επαναστάτης του καναπέ, δεν υπήρξα ποτέ στη ζωή μου για να γίνω τώρα!
    Φυσικά, ούτε και κομματόσκυλο, όπως εσύ μας δείχνεις καθαρά ότι είσαι!
    Με τέτοια μυαλά σαν τα δικά σου κατάντησε αυτή η χώρα έτσι.
    Τώρα, τι σου γράφω κι εγώ, μήπως και θα καταλάβεις;; Τις παρωπίδες, για να τις βγάλει κάποιος, θέλει μυαλό και δύναμη. Κι εσύ κατά τα γραφόμενα σου, δεν διαθέτεις κανένα από τα δύο.
    Σε λυπάμαι! Όσο δεν φαντάζεσαι!!!
    Γιατί μόνο οίκτο και λύπηση προκαλούν τα γραφόμενα σου.

    Ο ανώνυμος 9:27

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μερτίρη μάζεψε τους κονδυλοφόρους σου.
    Γίνεσαι γνωστός αργά αλλά σταθερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γαζια η αθεοβοβη30 Μαΐου 2011 - 3:21 μ.μ.

    Ο της Αναβρας δεν ειναι λαδιαρης ουτε διαπλεκομενος.ΟΘΕΝ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ.
    Και μην μου απαντησει κανενας γκα γκα να με ΜΑΖΕΨΕΙ Ο ΜΕΡΤΙΡΗΣ, γιατι θα ξαμολησω να τον βρω και θα το κρεμασω το βρ....του, σημαια, με ονοματεπωνυμο..μπηκες μαγκα? ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΛΑΔΙ.ΜΟΥΡΟΥΝΟΛΑΔΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή