Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΝΕΝΑΣ πλέον απο αυτούς

ΚΑΝΕΝΑΣ πλέον από αυτούς


ΚΑΝΕΝΑΣ Αρχηγός


ΚΑΝΕΝΑΣ μόνος....δυνατά, όλοι μαζί!!

Η βελτίωση της επικρατούσας ζοφερής κατάστασης στη χώρα μας είναι υπόθεση όλων μας.
 
http://kanena2010.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Γαζια,Αραμπελλα Ντραμμοντ29 Σεπτεμβρίου 2011 - 7:19 π.μ.

    ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΝΕΝΑΣ,ΦΤΟΥΚΑ ΠΡΟ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ?ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΛΩΤΟΦΑΓΩΝ,ΠΟΥ ΕΝΕΣΚΗΨΑΝ ΟΙ ΛΑΙΣΤΡΙΓΩΝΕΣ
    ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΙ ΚΥΚΛΩΠΕΣ,ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΛΙΣ ΞΕΜΥΤΙΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΥΒΔΗ, ΠΟΥ ΟΙ ΣΗΡΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΚΙΡΚΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΟΛΗΜΕΡΙΣ
    ΤΙ ΓΥΡΕΥΩ ΕΓΩ ΕΔΩ?[τιτλος βιβλιου]

    ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΘΑ ΠΑΩ.
    ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΕΟΝΤΑ.
    ΘΥΜΑΣΤΕ?ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ?Η ΑΚΟΥΓΑΤΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΚΕΙΝΗ?
    ΤΩΡΑ ΓΕΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ.
    ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΟΥ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.
    ΤΕΤΟΙΑ ΗΣΟΥΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ.... ΚΑΚΟΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ?ΤΙΣ ΡΩΤΗΣΑ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ.
    ΤΟΣΑ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΑ,ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ,ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΑ,ΓΕΡΑΣΜΕΝΑ,ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΓΡΙΑ,ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ,.....ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ.
    ΟΥΧΙ ΕΛΕΥΣΙΝΙΟΝ.ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΙΧΑΝ ΜΥΣΤΕΣ , ΜΥΗΜΕΝΟΥΣ.Η ΜΑΝΤΕΙΑ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝΕ ΣΕ ...........ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥΣ.[ιστορικα διαπιστωμενο]Επαιρναν την γνωση και μαγειρευαν την απαντηση, ωστε να καλυψουν ολες τις πιθανοτητες.ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΨΑΡΕΥΟΥΝ,[ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΨΥΛΙΑΣΜΕΝΟΣ]ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ.ΠΧ Τζιπ θες χρουσο μου?ΠΑΡΕ.ΠΙΣΙΝΑ ΘΕΣ? ΦΤΙΑΞΕ.
    ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΤΕΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟ.[ποιος το ειπε τωρα αυτο? παντως οχι εγω ,ολα εχουν ειπωθει μαγκες το θεμα ειναι ποις τα διαβαζει]

    ΑπάντησηΔιαγραφή