Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Καπλαμάς ο ΚΜ;

Καλησπέρα ΚΜ , ΚΤ εδώ (ρε καπλαμά έχω στείλει 2 e-mail πρόσφατα και δεν τα εχεις βγάλει στο σφυρί, γιατι??)

Λοιπόν, επειδή το θέμα βαίνει στο τέλος του (και επειδή ζησανε αυτοί καλά κι εμείς χειρότερα όπως βλέπω εγώ) είναι απλά τα πράγματα, (στον ανασχηματισμό πριν λίγο καιρό ο Γ.Παπανδρέου ήταν σχεδόν έτοιμος για την έξοδο, αλλά στο τέλος λέει οκ μένω) προφανώς για να μην έχει την ίδια μοίρα με τον χοντρό τον τυροπιτάκια. Ας κάνει ένα τελευταίο ταξίδι στας Ευρώπας και ας βγάλει μια ωραία ανακοίνωση που μόνο αυτός ξέρει (χωρίς απειλές και μαλακίες) και ας κάνει σαφές στις ευρωπαικές μαιμούδες-μαριονέτες, ότι τέρμα δεν πληρώνουμε βιδώστε το καλά στο μυαλό σας (προέχουν τα 10 και εκατομμύρια κόσμου στην χώρα μου και όχι οι τραπεζίτες). Μέχρι εδώ που μας έχει φέρει η ευρώπη ο λαός κουράστηκε και φώς δεν βλέπει, καλύτερα να αρχίσουμε από το μηδέν αλλά με το κούτελο και την τσέπη καθαρά αλλά με τα δικά μας τα @@, πάρα με τις αδερφίστικες τις φιοριτούρες της Ευρώπης. Είμαι σχεδόν 30, προτιμώ να δουλεύω με 400 euro ή καλύτερα 136.300 δρχ. για την καθαρή ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ παρά για την σάπια την ΕΥΡΩΠΗ. Τέλος, δόξα τον Θεό υπάρχουν και πολλοί καλύτεροι http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2011/09/blog-post_29.html από τον Γ.Παπανδρέου. Εδώ μας δουλεύουν και οι άσχετοι http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.proswpa&id=9103 και καλά που νταντέουν το χρήμα, για να δούμε όμως στην πραγματική κρίση που θα πάει και αυτή η κότα μόλις εις το όνομα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ο Γ.Παπανδρέου πεί Τ-Ε-Ρ-Μ-Α_Μ-Ε-Χ-Ρ-Ι_Ε-Δ-Ω. Έτσι για το τέλος, το μεγαλύτερο δάνειο που έχει πάρει η Ελλάδα ξέρετε πιο είναι, το οποίο δεν αγοράζεται και δεν πωλείται??? Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ, δεν το λεω εγώ, αλλά τα χιλιαδες χρόνια ιστορίας της.
GAZIA κοίτα, μην αρχίσεις πάλι τα μπράβο καλά τα λές κι εγώ μαζί σου και τα σχετικά, το Σάββατο έλα 19:00 στην πλατεία, μιλάει και ο Καζάκης, πες το σε όσους μπορείς μπας και έρθουν, αντε γειά!!

1 σχόλιο:

  1. Γαζια,Αραμπελλα Ντραμμοντ30 Σεπτεμβρίου 2011 - 1:48 μ.μ.

    Ο καπλαμας,ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΞΥΛΟΠΑΝ.ΑΡΑ ΤΙ ΘΑΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΤ?ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ.ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΕΙ ΑΚΟΜΑ.ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΣΣΙΕΣ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ..ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΥΤΕ ΣΕ ΘΕΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΣΣΙΕΣ.ΤΣΕΚΑΡΩ ΠΡΩΤΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΗΡΕΠΗΣ ΣΕ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΥΣ.ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΤΟΝ ΕΦΗΥΡΑΝ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΣΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ.ΑΡΑ ....ΑΝΑΜΕΝΩ.ΜΕ ΝΟΓΑΣ Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή