Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ?

ΖΗΣΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ...ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ ΤΟ ΠΟΝΗΜΑ.
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΝ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ.

ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΟΡΑΜΑΤΑ ΨΗΦΙΖΑΤΕ,ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ,ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ,ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΤΕ.Αυτο παιζεται και αυτο περιμενουν. Την πατησαν αυτη την φορα ,αλλα το μικροβιο δεν εξολοθρευεται ευκολα,ουτε η υπεραναπληρωση[ψυχιατρικος ορος]κρυβεται ,ουτε τα μεγαλα οχηματα κρυβονται ευκολα,σε μικρο τοπο.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΜΟΥ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ.Αμαν πια,δεν βαρεθηκαν?Σου λεει ,γιατι ο ντοτορε και οχι εμεις?ΜΙΑ ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΝΑΜΕ.....

ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ.ΣΕ ΣΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.ΕΣΕΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ,ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΠΑΛΙ.ΠΕΡΣΙΝΑ ΞΥΝΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΝΤΕΜΟΝΤΕ,ΜΑΜΟΥΘΕΝΙΑ,ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΑ.

Και δεν ειναι προστακτικη,λογικη επαγωγη ειναι απο τα δεδομενα των γραπτων διαστηματος μηνων.

ΤΩΡΑ ΣΕ ΣΕΝΑ.Για να κλεινω το παιχνιδακι σου ΧΟΣΕΛΙΤΟ [ΜΙΚΡΟΧΟΣΕ ΔΗΛΑΔΗ]και εγω σε ΞΕΡΩ, ευτυχως κατ οψιν και μονον, γιατι το χερι μου δεν το δινω ουτε απο ευγενεια αν το προσεξες.Ειπα απλως τον ξερω τον κυριο, ΤΥΧΑΙΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ? ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣΕ ΜΕ .ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΣΕ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΑΛΟΙΩΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.ΡΩΤΑ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ.

ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΩ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΤΙΔΕΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΖΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΑΙΞΑ ΑΠΑΞ.

ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΛΑΚΩΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΝ,ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΤΡΟΠΟ,ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕΣ ΕΣΥ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ, ΕΣΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΕΞΩ.ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΚΥΡΙΛΕ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΕΣΥ ,ΘΑ ΠΑΙΞΩ, ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΘΑ ΠΑΙΞΩ.

ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΑΠΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΗ,ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΗ , ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.

Η ΑΡΑΜΠΕΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ .ΣΚΕΨΟΥ ΑΝ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ..............
 
Γαζια,Αραμπελλα Ντραμμοντ

1 σχόλιο:

  1. Γαζια,Αραμπελλα Ντραμμοντ27 Σεπτεμβρίου 2011 - 8:56 μ.μ.

    ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ ,ΓΙΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΑΚΑΡΟ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ .
    ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕΣ.ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΡΑΚΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΡΑΚΛΑ.
    ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΡΑΚΙΑ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΣΕ ΣΤΗΜΕΝΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΟΗΤΑ ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΑΡΟΝΤΑΣ.
    ΣΤΑ ΚΑΘ ΗΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΑΝΤΡΑΚΙΑ ΘΑ .... ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΓΑΖΙΑ .......ΚΡΥΒΟΜΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ .........ΔΙΑΦΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ.ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΩΡΕ?
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΙΑ.ΟΧΙ ΤΗΝ ΓΑΖΙΑ.ΓΥ ΝΑΙ ΚΕΣ ΓΕΝΙΚΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή