Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012

Η ζωή είναι ωραία!


Μικρές αλλαγές στην καθημερινή ζωή σας μπορεί να φέρουν μεγάλες αλλαγές στην υγεία σας, όπως δείχνουν νέες μεγάλες έρευνες. Ο αναπληρωτής καθηγητής Καρδιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Χρήστος Πίτσαβος, ο αναπληρωτής καθηγητής Ορθοπεδικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Νίκος Παπαϊωάννου και ο καθηγητής Προληπτικής Ιατρικής και Διατροφής του Πανεπιστημίου Κρήτης Αντώνης Καφάτος, δίνουν πρακτικές συμβουλές για να αλλάξετε με ανώδυνο τρόπο (χωρίς να το καταλάβετε) το προφίλ της υγείας σας.

1 σχόλιο:

  1. ΡΕ ΓΑ...ΤΙ ΖΩΗ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ! Ποσα εχω δει και ποσα εχω μαθει,ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΕΧΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΚΟΜΑ.
    ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ.... ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ....ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ,ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ,ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ...ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΛΕΤΕ.....ΔΕΝ ΖΩ ΓΙΑ ΣΑΣ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ και για αυτους που αγαπω ζω,για σας, ΑΝ ΘΕΛΩ, ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.ΟΠΩΣ ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.Μπορει και να μου λειψετε,μπορει και οχι.Κατι αλλο θα κανω,που μπορει να ειναι καλυτερο.Σε τοσα πραγματα μπηκα και βγηκα ...σοφοτερη,γιατι οχι και τωρα?ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΝΥΣΕΙ.ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΟΥΔΕΝ ΚΑΛΟΝ ...ΜΟΝΟΝ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ....ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ .... ΑΠΟ ΟΣΑ ...ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΓΕΡΝΑΣ......ΜΗΝ ΤΟ ΦΟΒΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή