Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Θα γινω Δικαιοπολης

Το αποφασισα.Θα γινω ο Δικαιοπολης του Πορτο.Εκεινος ο ηρωας του Αριστοφανη που απηυδισμενος απο τον παραλογισμο του πολεμου Αθηνας Σπαρτης,αποφασισε να συνθηκολογησει, μονος του,με τους Σπαρτιατες.ΟΤΑΝ ΓΕΛΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ ,ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΗΧΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΝΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ.Επειδη λοιπον ,καπου παλι χαθηκε ο κοινος νους,αναμεσα σε φημες,συναντησεις ,μυστικες πληροφοριες και εμπιστευτικες.......
εγω θα υποκαταστησω τον Δικαιοπολη. Θα κανω μονη μου συμφωνια με την ΕΥΔΑΠ.Τα δικα μου σκ...και μονον θα συμφωνησω να πανε στην ψυτταλεια.Ως Αθηναιος πολιτης εχω περισσοτερα δικαιωματα .θα με ρωτησετε αν ΣΥΜΦΩΝΕΙ Η ΕΥΔΑΠ.Γιατι,συμφωνησε με τον δημο?Ο δημος θα ψηφισει να πανε στην ψυτταλεια γιατι το ΘΕΛΕΙ.Μονοι τους το αποφασισανε, αφου θα το ψηφισουν κιολας,μονοι τους αυτοι ...μονη μου και εγω. 



Γαζία

1 σχόλιο:

  1. Πεστε μου βρε παιδες....αυτο το βαρυ πεπονι, τωρα....ξυπνησε για το 2009?Εθνικα δεν μπορει να σκεφθει η θεοστραβη?Η τα δικα τους ειναι πανω απο τα εθνικα?Αυτη την στιγμη που διαπραγματευομαστε...το αιτουμενο ειναι η ..στατιστικη...που το ξερουν σε ολο τον κοσμο ως greek statistiks?ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΑΔΕΚΑΣΤΟΣ?Η ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡNΗΣΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΤΟ PSI?Αν γινουν τωρα εκλογες ,σταματανε ολα,και Μαρτη δεν εχει ...μια...Με τι διαβολο θα τις κανουν?θα ξαναχρεωθουνε ..τελειως τοκογλυφικα πια?Δεν τους νοιαζει τιποτα.....αυτοι θα την κοπανησουν..με τις καταθεσεις εξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή