Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012

Ιστορια γραφειοκρατικης τρελλας.


Πριν 3 χρονια ,επι ΠΡΙΟΝΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ, μου ανοιξανε το παλιο τσαρδι,....και το ...γεμισανε κλεμμενα απο κινεζους.
Τιγκα κιβωτια το σπιτι.
Παω στο αστυνομικο τμημα ..το ..γνωστο.
Συσκεπτονται.
Δεν ειναι κλοπη γιατι δεν σας πηραν τιποτα,δεν ειναι παραβιαση οικογενειακου ασυλου γιατι δεν κατοικειται τι ειναι?
Μεχρι να βρειτε τι ειναι εγω τα κλοπιμαια τι θα τα κανω?
Να ειδοποιησετε τον δημο.5 ημερες κυνηγι τον Δημο τον γνωστο.
Επι τελους καταφθανει βανακι.
Α...ΑΑΑΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΝΕ.ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΕΡΘΕΤΕ ΛΕΩ.ΤΟΣΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ, ΤΟΣΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΕΧΕΤΕ.Τα ρουχα ειναι καινουργια με την συσκευασια,διαφορετικα ειδη,νυχτικα,πιτζαμες ,παιδικα...δεν τα δινετε?
Απαντηση.ΤΑ ...ΚΑΙΜΕ...ΚΟΥΦΑΘΗΚΑ.
ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΑΩ?
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙ Η ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΤΑ ΠΟΥΛΑΕΙ....
Για ονομα... τους λεω δεν μπορει να το λετε σοβαρα.....επεμεναν, οτι ετσι ειναι.Φωναζω ολη την γειτονια.
Παιδια ανοιξτε και παρετε οσα μπορειτε και δωστε και οπου μπορειτε.
Η μονη χαρη που θελω ειναι να αδειασει το σπιτι.οτι δεν θελετε,το αφηνουμε διπλα στον καδο σκουπιδιων.
Επι 3 ωρες γινοταν ο χαμος.
Ο δημος πηρε ενα κιβωτιο.μοιρασαμε αλλα καμμια δεκαρια.
Γεμισα και το αμαξακι μου μεχρι πανω να μοιρασω και εδω.
Λεωφορος Μαραθωνος ,με σταματαει οργανον.
Χαρτια εν ταξει, ζωνη ,φοραω παντα,θυμωνει το οργανον βλεπει τις σακουλες τα συσκευασμενα,....ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΧΑ ΜΑΖΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ [του πασιγνωστου το εχω παντα]Του εξηγει ο συναδελφος και....μου εκανε την χαρη και δεν με ...συνελαβε.
Παω την αλλη ημερα ,να δω αν εμεινε τιποτα...αδεια τα παντα αδειο και το διπλα στον καδο.
Με πλησιαζει ....γειτονας.....Τελειωσανε ?με ρωταει.δεν εχει αλλα?οχι ευτυχως του λεω.
Ακου μανδαμ μου λεει ,ποσα ητανε?
Ξερω εγω καμμια 700 αρα κομματια τα εκοψα του λεω.
Την αλλη βολτα μου σφυρας μισο ευρω το κομματι μου λεει.
Οχι ,ενα ,του λεω αλοιως τα Ξαναβγαζουμε στο δρομο και ελα παρε τσαμπα,αλλα θα τους πω να βγαλουνε τις ζελατινες να δω πως θα τα πουλησεις.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΑΝΔΑΜ ΕΝΑ ..ΚΛΕΙΣΑΜΕ ..ΜΟΥ ΛΕΕΙ..ΠΑΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ....και μου δινει καρτα. 
ΑΜ ΠΩΣ!! εφευρετικος λαος, εφευρετικες υπηρεσιες ,ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ, 
ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΕΡΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.ΕΠΕΣΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΥΡΜΑ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΗ...... ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΑ.ΑΛΟΙΩΣ....ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΥΛΑ...... 

Γαζία

1 σχόλιο:

  1. Για να μην λετε οτι μονοπωλω το μπλογκ.Β ιστορια.Μπουκαρει στο τσαρδι ρακοσυλλεκτης με ολο του το εμπορευμα.Φυγε βρε χριστιανε ,θα σου πληρωσω το φορτηγο να τα πας οπου θελεις.Θα παω...αστυνομια...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΣ...θΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ..ΘΑ ΣΕ ΠΑΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ....ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ.
    Φωναζω το 100.Παμε διπλα διπλα στο ...Πασιγνωστο.
    Ξανασυσκεπτονται.ολο συσκεπτονται εκει μεσα.
    Να κανετε μυνηση μου λενε.Αυτα τα κολπα τα ξερω τους απαντω,τοτε θα μου κατσικωθει για χρονια..μεχρι να εκδικασθει.θα σας κανει αυτος αν βγαλετε τα πραγματα του,μου απαντανε ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΜΟΥ.
    Δεν μου λετε παιδες ,τον κρατατε κανα 3ωρο να αδειασω ,να αλλαξω κλειδαριες και τοτε αφηστε τον να παει ...αλλου.Ενταξει ,μου λενε.
    Τρεχω να βρω φορτηγο να αδειασω να βρω κλειδαρα,και εκει ..που φορτωνανε το σκουπιδαριο στο φορτηγο ,σαλταρει επανω ο ρακοσυλλεκτης [τους την ειχε κοπανησει]και αρχιζει να τα πεταει παλι κατω.Τρεις τσιγγανοι και εγω ριχναμε πανω ,ενας,ο ρακοσυλλεκτης ξανα κατω.Εμφανιζεται γειτονας.ΗΡΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ,ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
    Πηδαει απο το φορτηγο ..και μην τον ειδατε ...Ο ηγειτονας σκασμενος στα γελια .Ετσι γινονται οι δουλειες, μου λεει.Και γλυτωσα.ΠΟΛΥ ΞΥΠΝΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ....ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΕΣ.Οι μονοι αφελεις ειμαστε εγω και οι αστυνομικοι.ΓΙΑΥΤΟ ΕΓΩ ΔΗΛΩΣΑ ΤΡΕΛΛΗ.Καλυτερα τρελλη παρα θυμα.ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΝ ΤΡΕΛΛΟ ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ...ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ,οπως ο ρακοσυλλεκτης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή