Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

STAGE MUSICAFE


Στριλιγκάς Γιώργος στο  Stage Musicafe
ΤΡΙΤΗ 31 ΓΕΝΑΡΗ 2012
RESPECT ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΛΥΡΑ

«Δοξάρι είναι το δάκρυ μου και η λύρα είναι η ψυχή μου
και μαντινάδα οι πόνοι μου, που δέρνουν το κορμί μου»

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΡΙΛΙΓΚΑΣ (ΛΥΡΑ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ).
ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ (ΛΑΟΥΤΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ).
ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΑΔΡΑΝΙΣΤΑΚΗΣ (ΛΑΟΥΤΙ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ).
ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ (ΜΠΑΣΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ).
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ( ΤΥΜΠΑΝΑ).

«Να είχαν στόμα τα πουλιά, να στείλω να σου πούνε,
πως καρτερούν τα μάτια μου… τα μάτια σου να δούνε»

ΛΕΩΦ. ΑΛ. ΦΛΕΜΙΝΓΚ 1 ΡΑΦΗΝΑ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ
ΤΗΛ. ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ 22940 28310 – 693 9999 673
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 22.00


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου