Αναλύσεις! Αποκαλύψεις! Πρόσωπα! Διαβάστε πρώτοι εδώ!...και αποκλειστικές ειδήσεις για Ραφήνα και Πικέρμι http://www.rpn.gr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή περιεχομένου του παρόντος blog με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφισης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2012

Χτύπα κι' άλλο!!!

Αναφέρει δύο επώνυμα , το ένα που αφορά τον ΚΜ το δημοσιεύουμε το άλλο που αφορά αναγνώστη του blog δεν το δημοσιεύουμε διότι ενδεχομένως να θεωρηθεί προσβλητικό. Αν το σχόλιο έρθει επώνυμο θα αναρτηθεί πλήρες.



KYΡΙΑ ____________ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΔΥΟ ΤΥΧΑΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΗ. ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΙ ΠΙΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΤΕ. 


ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ. 

ΚΥΡΙΕ ΜΑΙΟΠΟΥΛΕ,ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ Η ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ(ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΒΕΒΑΙΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ).

ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ(ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ) ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ. Ο ΠΙΟ ΜΩΡΟΣ-Η ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΡΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ. 
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΚΑΚΙΑΣΜΕΝΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΛΑ ΜΕΝΕΤΕ ΑΔΡΑΝΗΣ(ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ). 

Aνώνυμος

ΚΜ είπε...
Μου γράφετε "ΚΥΡΙΕ ΜΑΙΟΠΟΥΛΕ,ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ Η ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ(ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΒΕΒΑΙΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ)."

Δηλαδή τι θέλετε να περάσετε στο κόσμο ότι μου στείλατε επώνυμο σχόλιο μου γράψατε ότι δεν δέχεστε ανώνυμο σχόλιο και εγώ δεν τήρησα το λόγο μου;
Γιατί γράφετε ψέματα για να με μειώσετε ;
Δεν σας αρκούν όλα όσα μου γράφετε στη τελευταία παράγραφο της επιστολής σας, πάλι για να με μειώσετε;
Σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας
Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε. 
Πάντως γράφω πάντα επώνυμα και .... "γηράσκω αεί διδασκόμενος".

Πάντα δικός σας
Κυριάκος Μαϊόπουλος

6 σχόλια:

  1. Προφανώς κ. ΚΜ ο/η αποστολέας στερείται διαδικτυακής γνώσης και κουλτούρας. Το πέρασμα από τον έντυπο στον ψηφιακό λόγο έγινε πολύ γρήγορα και αρκετός κόσμος δεν το κατανοεί.
    Πικερμιεύς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΩΡΟΣ, ΜΩΡΙΑΝ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΤΑΙ.
    θα συμπληρωνα ΑΣΥΝΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΑ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ.ΑΠΟ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΜ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΗΣ ΓΑΖΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΟΥ ΚΜ ΜΟΛΙΣ Η ΓΑΖΙΑ ΕΓΙΝΕ ΑΝΩΝΥΜΗ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ.[ξερεις εσυ...ΤΙ ΒΡΕ ΒΛΑΚΑ?]
    ΟΥΔΕΙΣ ΕΚΩΝ ΦΑΥΛΟΣ.
    Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ Ο ΚΜ.Αστο πια δεν σε παιρνει αγαπητε Γουατσον,ΓΙΝΕΣΑΙ ΡΕΝΤΙΚΟΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΥΓΑ, ΜΥΓΙΑΖΕΤΑΙ
    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕξυπνοOOOOOOOς .......ΕΣΤΗΣΕ ...ΠΑΓΙΔΑ
    ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΜΥΓΕΣ.....ΝΑ ΤΙΣ ΧΑΨΕΙ
    Ο ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΡΒΕΛΙΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ
    ΑΔΡΑΝΗΣ, απο αδρανες μυαλο που κανει αδρανεις υποθεσεις και που επιμενει με εν αδρανεια κριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΧΟΛΙΟ
    Θα ηθελα να εκφρασω την ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
    Ειμαι σε θεση να γνωριζω οτι παρεδωσαν το τιμιο μπλογκ στα χερια της γνωστης ΝΤΕΜΕΚ[sic],ΓΕΛΟΙΑΣ,ΓΡΑΦΙΚΗΣ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΒΑΣΕΙ ΡΟΛΛΑ,ΑΝΩΝΥΜΗΣ Γαζιας.
    Εξι χωριστες αναρτησεις σε τρεις ημερες ειναι ΑΙΣΧΟΣ.Την παρακολουθω κρυφα και την βλεπω που γραφει.Εσεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΕΝΑ ΜΑΙΛ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΒΕΤΕ?
    Εγω που σας γραφω ανωνυμως ,ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ[σωωωωωπα]ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΒΕΒΑΙΑ ....[με παρακολουθηση βεβαια]ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ....
    τι πρεπει να κανω δηλαδη?Αχρηστοι εντελως εισθε και κανετε ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ?
    ΕΓΩ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ.[που με ξερετε δηλαδη αφου με βλεπετε,το κεφαλι μονο εκρυψα]ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΛΕΟΝ?

    απαντηση απο την ΑΝΩΝΥΜΗ.
    Να πας να πνιγεις στην θαλασσα, αν σε δεχθει, γιατι οι φελλοι επιπλεουν ,και τα σ...επισης επιπλεουν ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ. ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΜΩΡΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ,ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ,ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.


    ΥΓ.ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΛΑΠΤΟΠΑΚΙΑΣ ,ΦΑΡΑΩΝΙΣΤΑΣ,ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ,να προασπιζομαι τον Ντανυ Ντε Βιτο ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΔΡΑ ,που εχανα τοσο καιρο.Επισης απιθανα διασκεδαστικο ,το να βλεπουν γαζια εκει που δεν ειναι.ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ...και για τα μυαλα αλλα και την ψυχοσυνθεση.Θα παραμεινω εδω μου αρεσει η ανωνυμια,στους 45 δρομους οχι της νεας Υορκης αλλα του μυαλου.χαιρε μεγαλε ΚΜ.
    IT IS NOT FAIR αλλα τα πειραματα δεν εχουν παντα την συγκαταθεση ολων των ενδιαφερομενων για να πετυχουν ,υπαρχουν και τα πλασεμπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΗΛΙΟ Σ? ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΥΓΗ? ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΡΥΣΟΣ?
    ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΚΟΥΛΩΝΕΤΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή